Pacjenci po poradę mogą zgłaszać się do Opola lub do Ozimka. Miejsce wybierasz na stałe! i nie należy go zmieniać! Obecnie w obu miejscach obowiązuje rejestracja!Pierwszeństwo mają noworodki. Jeśli więc już byłeś (kolejna wizyta), zgłoś się jak najwcześniej (nawet parę miesięcy wcześniej!)! Okres oczekiwania jest zmienny i zależny od wielu różnych czyników dlatego pacjenci stali i po pierwszej wizycie proszeni są o rejestrowanie się na kolejną 2-3 dni po wyjściu od lekarza. Nie czekajcie na wyniki i nie dzwońcie do lekarza bez kontaktu z rejestratorem! Wszelkie terminowe ustalenia z lekarzem są ważne dopiero po zgłoszeniu tych ustaleń do rejestratora.
Jeśli jesteś zarejestrowany a nie możesz przyjśćzgłoś to jak najwcześniej. Dostaniesz nowy termin a równocześnie, bardziej potrzebującym osobom, umożliwisz spotkanie z lekarzem.
Zapisanym pacjentom rejestrator wysyła SMS z informacją o miejscu, dniu i godzinie wizyty. Wtedy należy wizytę potwierdzić. Jeśli coś nie pasuje zadzwoń natychmiast! Osoba która nie potwierdzi wizyty zostanie wykreślona z bieżącej listy pacjentów! Potwierdzony termin można odwołać do godziny 10,00 w dzień wizyty, natomiast terminy sobotnie można odwołać do godziny 15,00 w piątek i w nagłych sytuacjach do 19,00 (SMS ze słowem "NIE" z numeru podanego!). W dniu wizyty, a w przypadku soboty dzień wcześniej, dostaniesz przypomnienie! Zadzwoń między dziewiątą a dziesiątą jeśli nie dostałeś przypomnienia! sprawę należy wyjaśnić!
Czasami pacjenci podają nieprawidłowy numer - jeżeliRejestratordo Ciebie nie dzwonił a zależy Ci na wizycie zadzwoń sam.
Zgłoś lekarzowi, jeśli potrzebujesz imiennego rachunku i po przyjściu niezwłocznie podaj dane organizacji refundującej Twoje leczenie. Po zakończonej wizycie faktury (zaśwadczenia) nie będą wystawiane.
W gabinecie można płacić kartą zbliżeniową. O D P Ł A T N O Ś Ć: